Wednesday 20 April 2011


Assalamualaikum... First time aku menceburkan diri bidang blog ni.  So, in this session aku nak share trip aku berkelah kat Sagil, Gunung Ledang.






Ok gak tempat ni.  Aku suka sebab airnya sejuk dan jiwa pun tenang.  Lagipun dah bosan pergi ke pantai...panas.





Budak-budak yang paling seronok bila jumpa air...





Ni adik ipar aku...sedap bebenor le tu gamaknyer...




Ada apalah agaknya kat atas tu...



Yang ini  anak-anak kesayangan ku...


Ini jangan tanyalah...dah tentu isteri aku satu-satunya...

Katak pun nak enter frame.











 

So, sampai kat sini dulu buat masa ni.  Jumpa lagi di ruangan lain

2 comments:

  1. bestnyer... bila2 kita wat family trip en.sarawadi plak k...

    ReplyDelete
  2. Nanti kita cari time yang best...kita jalan2 lagi

    ReplyDelete